اجرای طرح کنترل و ساماندهی اتوبوس ها در ناوگان حمل و نقل عمومی آغاز شد
اجرای طرح کنترل و ساماندهی اتوبوس ها در ناوگان حمل و نقل عمومی آغاز شد
مقام شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: با فرا رسیدن فصل تابستان اجرای طرح کنترل نظافت، بهداشت، ایمنی و ساماندهی اتوبوس ها در ناوگان حمل و نقل عمومی و پایانه ها آغاز شد.

به گزارش قلم پرس، بهنام اصلی زاده قائم مقام شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با بیان این مطلب، گفت: با فرا رسیدن فصل تابستان و حضور گردشگران و مسافران از نقاط مختلف کشور و لزوم رسیدگی به وضعیت ظاهری اتوبوس ها، اجرای طرح کنترل نظافت، بهداشت و ایمنی و ساماندهی اتوبوس ها در ناوگان حمل و نقل عمومی و پایانه ها آغاز شده است.

وی هدف از اجرای این طرح را پیشبرد اهداف سازمان و ارتقای کیفیت و کمیت خدمات به مسافران و همشهریان و کسب رضایتمندی آنان خواند و افزود: در این طرح آخرین وضعیت اتوبوس ها از قبیل نظافت عمومی اتوبوس، وضعیت صندلی و روکش، دستگیره ها و نظافت بدنه اتوبوس ها و سالم بودن کپسول آتش نشانی، سیستم سرمایشی و کنترل دستگاه های کارتخوان مورد بازدید قرار گرفته و کلیه وسائل اضافی در داخل اتوبوس های بخش خصوصی پاکسازی و نواقص احتمالی موجود رفع می شود.

اصلی زاده اظهار کرد: همزمان با اجرای این طرح با هماهنگی معاونت اجرایی، تعدادی از اتوبوس ها که نیاز به رسیدگی بیشتر دارند جهت بازسازی کلی از خطوط خارج می شوند تا در اسرع وقت بازسازی شده و دوباره در خدمت همشهریان و مسافران گرامی باشند.
وی افزود: در این طرح همچنین از اتوبوس های سامانه تندرو نیز بازدید به عمل آمد که خوشبختانه اتوبوس های این مسیر از لحاظ ظاهری و فنی در وضعیت استاندارد و خوبی قرار دارند و فقط برخی از اتوبوس ها جهت تعمیرات جزئی به تعمیرگاه اعزام شدند.
قائم مقام شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه یادآور شد: در اجرای طرح مذکور، اکیپ گشت های نظارت و بازرسی با حضور میدانی در ابتدا و انتهای مسیرهای خدمات رسانی، بر نحوه عملکرد صحیح اتوبوسرانان و کمک رانندگان و زمان حرکت اتوبوس ها نیز نظارت می کنند.