ائل کورپوسی یکی از آبرومندانه ترین پروژه های تبریز است
ائل کورپوسی یکی از آبرومندانه ترین پروژه های تبریز است
دبیر شورای اسلامی شهر تبریز گفت: پروژه "ائل کورپوسی" یکی از بهترین و آبرومندانه ترین پروژه هایی است که نام خوبی نیز برای آن انتخاب شده است.

به گزارش قلم پرس، سعید نیکوخصلت در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص لایحه شهرداری تبریز مبنی بر تجویز شروع اجرای عملیات عمرانی پروژه احداث پل معلق مابین شهرک مرزداران و پارک شمیم پایداری به عنوان المان ورودی شرق تبریز، اظهار کرد: این پروژه که نام ائل کورپوسی به آن انتخاب شده است، یکی از بهترین و آبرومندانه ترین پروژه های شهر تبریز است.

او با اشاره به لزوم مطالعات جدی در خصوص این پروژه، عنوان کرد: ما می‌توانیم با جلب مشارکت عمومی در تبریز و سهامدار کردن خود مردم، این طرح را به سرانجام برسانیم که در این ارتباط باید اطلاعیه عمومی داده شود.

دبیر شورای اسلامی شهر تبریز همچنین با اشاره به امکان ساخت و ساز شهروندان در بافت فرسوده، یادآور شد: شهر تبریز به لحاظ وجود گسل، نسبت به شهرهای دیگر متفاوت است که با توجه به این موضوع، پیشنهاد می کنم در ساخت و سازها به ایمن بودن و مسئله گسل که مشخص است، توجه شود.

او افزود: باید اشتیاق ساخت و ساز بیشتر شود و البته مردم از این موضوع منفعت ببرند و درخواست من این است که اگر فضای مطلوبی وجود دارد، مردم در بافت فرسوده کار ساخت و ساز انجام دهند.