آیت الله هاشمی  همواره به نظام وفادار بود
آیت الله هاشمی  همواره به نظام وفادار بود

واعظ تبریزی گفت: آیت‌الله هاشمی با آنکه مورد شدیدترین شکنجه‌های ساواک قرار گرفت، تا دست از امام(ره) بردارد، هرگز این کار را نکرد و همواره به نظام وفادار بود. به گزارش قلم پرس، امشب مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و استاندار آذربایجان‌شرقی برگزار شد. در این مراسم مدیران […]

واعظ تبریزی گفت: آیت‌الله هاشمی با آنکه مورد شدیدترین شکنجه‌های ساواک قرار گرفت، تا دست از امام(ره) بردارد، هرگز این کار را نکرد و همواره به نظام وفادار بود.

به گزارش قلم پرس، امشب مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و استاندار آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

در این مراسم مدیران استانی، فرماندار و شهردار تبریز، طلاب و روحانیون برجسته تبریزی و همچنین سرکنسول جمهوری آذربایجان در تبریز شرکت کردند.

سید صالح هاشمی یکی از وعاظ معروف تبریز با اشاره به مدت طولانی زندانی بودن آیت‌الله هاشمی در زندان ساواک و شکنجه‌های شدیدی که شده بود،گفت: آیت‌الله هاشمی با آنکه مورد شدیدترین شکنجه‌های ساواک قرار گرفت، تا دست از امام بردارد اما هر زمان به هوش می‌آمد، دوباره گفت از امام حمایت خواهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: هاشمی تنها دو خط قرمز داشت و آن هم یکی انقلاب و دیگری ولایت فقیه به خصوص مقام معظم رهبری بود.

هاشمی ادامه داد: همچنان که رهبری گفتند هیچ کس مثل آقای هاشمی برای من نمی‌شود، آیت‌الله هاشمی نیز این چنین بود و می‌گفت که عشق من، مقام معظم رهبری است.

وی در ادامه افزود: آقای هاشمی با آن همه شکنجه در دوران دفاع مقدس از سوی امام به عنوان فرمانده انتخاب شد، ایشان در ریشه‌کن کردن سلطنت نقش موثر و در تشکیل جمهوری اسلامی نقش تعیین‌کننده‌ای داشت.

هاشمی اضافه کرد: مسئولان باید آیت‌الله هاشمی را الگوی خود کنند چرا که ایشان همیشه قانونمند بودند، همه باید مطیع قانون باشند و کسی مستثنی نیست.