آیت الله رییسی تنها کسی است که می تواند کشور را از مشکلات خارج کند
آیت الله رییسی تنها کسی است که می تواند کشور را از مشکلات خارج کند
رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی مردمی دکتر سید ابراهیم رئیسی در استان آذربایجان شرقی گفت: تنها کسی که می تواند کشور را از مشکلاتی که گریبانگیر آن است خارج کند، شخصی جز آیت الله رییسی نیست و انتخاب چنین فرد اصلحی جز با حضور حداکثری مردم در انتخابات به وقوع نمی پیوندد.

به گزارش قلم پرس از تبریز، محمدعلی اکبری در جمع تعدادی از اصحاب رسانه استان با بیان اینکه انتخابات ابزاری است که همواره این فرصت را به مردم می دهد تا در انتخاب سرنوشت خود شرکت کنند، اظهار داشت: وقوع انقلاب اسلامی در ایران، این فرصت را محیا نمود تا مردم به صورت راستین از این نعمت بهرمند شده و بتوانند با حضور در انتخابات، نقش مهمی را در انتخاب سیاست های کشور ایفا نمایند.

وی افزود : انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری از این حیث که کشور با مشکلات اقتصادی زیادی در داخل و فشارهای زیادی از فضای بین الملل روبروست، دارای اهمیت اساسی است و راهکار برون رفت از این مشکلات، انتخاب فردی اصلح، کاردان و با تقواست که بتواند با فساد و بی تدبیری مبارزه کرده و سربلند از این میدان خارج شود.

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی مردمی دکتر سید ابراهیم رئیسی در استان آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: بی شک کارنامه درخشان آیت الله رییسی در قوه قضاییه نشان می دهد، تنها کسی که می تواند کشور را از مشکلاتی که گریبانگیر آن است خارج کند، شخصی جز ایشان نیست و انتخاب چنین فرد اصلحی جز با حضور حداکثری مردم در انتخابات به وقوع نمی پیوندد.

اکبری با تسلیت پیشاپیش ۱۴ خرداد سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و سالروز قیام خونین مردم قم در ۱۵ خرداد، تصریح کرد: در حال حاضر که در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم ، مردم غیور آذربایجان با پیشینه پر افتخار خود و در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، در این انتخابات حساس هم همگام و دوشادوش هم در پای صندوق های رای حاضر خواهند شد و مشارکت بالایی را رقم خواهند زد.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات یک بحث ملی است و همه مردم ایران باید در این رویداد مشارکت پر رنگی داشته باشند، اظهار داشت: حضور حداکثری همه اقشار در انتخابات گوش جان نهادن به منویات مقام معظم رهبری که زمینه مایوسی دشمنان کشور و انقلاب را فراهم می کند و توطئه مغرضان و معاندین را برای کمرنگ کردن مشارکت مردم فهیم ایران در انتخابات، خنثی می کند.

وی ادامه داد: بنده به عنوان رییس ستاد مرکزی مردمی انتخابات آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی در استان آذربایجان شرقی با همکاری نزدیک با نیروهای انقلابی و فرهیختگان تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا با جلسات متعدد، افرادی که قصد حضور در انتخابات را ندارند به حضوری پر رنگ تشویق کنیم.

دکتر اکبری در خصوص حضور سردار سعید محمد در تبریز نیز بیان کرد : سردار سعید محمد عضوی از جبهه انقلاب است و طبق تکلیفی که داشتند برای انتخابات ریاست جمهوری از طرف جبهه انقلاب نامزد شدند و در این عرصه تلاش بسیاری کردند. از ابتدا مقرر بود اگر آیت الله دکتر ابراهیم رییسی نامزد شوند، سردار محمد به نفع ایشان کناره گیری کنند. حضور ایشان در آذربایجان شرقی و تبریز نیز در جهت تشویق مردم به حضور  پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و حمایت از دکتر رئیسی است .

وی در پایان با تقدیر از حضور حماسی مردم بصیر و فهیم آذربایجان شرقی خصوصا کلانشهر تبریز در سخنرانی ایشان که در سنگفرش مصلی اعظم حضرت امام خمینی ( ره) برگزار شد ادامه داد : ما سعی می کنیم تمام تجمعات، سخنرانی ها و گردهمایی ها در محوطه های باز برگزار شود و از طرفداران همه نامزدهای انتخابات خصوصا حامیان آیت الله رییسی تقاضا می کنیم همواره پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند تا خدای ناکرده سلامتی عزیزان به خطر نیافتد .