آیت الله جوادی آملی:امیدواریم آنچه از صندوق رای می‌آید به مصلحت نظام fhan
آیت الله جوادی آملی:امیدواریم آنچه از صندوق رای می‌آید به مصلحت نظام fhan

آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه “کار و رفتار مردم و حضور در انتخابات عبادت است،” گفت: امیدواریم آنچه از صندوق رای بیرون می‌آید به مصلحت نظام و مورد رضایت حضرت ولی عصر(عج) باشد. به گزارش قلم پرس به نقل از ایسنا، طبق گزارش رسیده، این مرجع تقلید، امروز ۲۹ اردیبهشت ماه با شرکت در انتخابات […]

آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه “کار و رفتار مردم و حضور در انتخابات عبادت است،” گفت: امیدواریم آنچه از صندوق رای بیرون می‌آید به مصلحت نظام و مورد رضایت حضرت ولی عصر(عج) باشد.

به گزارش قلم پرس به نقل از ایسنا، طبق گزارش رسیده، این مرجع تقلید، امروز ۲۹ اردیبهشت ماه با شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا رای خود را در صندوق سیار ۵۴۹ انداخت.

وی در سخنانی با بیان اینکه این نظام به برکت حضرت ولی عصر(عج) مستقر شده است، اظهار کرد: از رهبر معظم انقلاب و تمام کسانی که انتخابات را به جلال، شکوه و عظمت و امنیت برگزار می‌کنند، قدرشناسی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: دین به ما آموخت که مردم برای رای دادن و حضور در پای صندوق می‌ایستند، مردم را خالق مردم معرفی می‌کند و سخنان انبیا و امامان معصوم(ع) به تبیین این مسئله پرداخته است.

او افزود: امام علی علیه السلام، مردم را به عنوان ستون دین معرفی کرده‌اند، نه رای دهنده و نه ستون سیاست، جمهوریت و حکومت.

آیت الله جوادی آملی در  ادامه افزود: این دفاع مقدس را مردم حفظ کرده‌اند، مسئولان باید این هنر را داشته باشند که این ستون را حفظ کنند، ستونی که بر زمین افتاده باشد، مشکلی را حل نمی‌کند. ما باید بدانیم مردم ستون دین هستند نه برای رای دادن و تشریفات.

او تصریح کرد: رهبر اگر علی(ع) هم باشد تا زمانی که مردم راضی و حاضر و پایدار نباشند، شکست قطعی است. داشتن رهبر خوب یکی از ارکان است و اساس کار این است که ستون مردم را نگه داریم.

وی افزود : ملتی که جیبش خالی است را نمی‌توان با تعارف و تعریف نگاه داشت.

این مرجع تقلید با بیان این که ما امروز در منطقه مین قرار داریم  اما در امنیت هستیم، گفت: همین فرزندان ملت به استقبال شهادت رفتند و بر این اساس تمام تلاش ما باید این باشد که این ستون را حفظ کنیم؛ چرا که ستون افتاده مشکلی را حل نمی‌کند.

آیت الله جوادی آملی با بیان این که کار و رفتار مردم و حضور در انتخابات عبادت است، تاکید کرد: امیدواریم آنچه از صندوق رای می‌آید به مصلحت نظام و مورد رضایت حضرت ولی عصر(عج) باشد.