آمریکا به دنبال ایجاد درگیری بین مردم و مسئولان است/سوال از رئیس جمهور بعد از تعطیلات در دستور کار قرار خواهد گرفت
آمریکا به دنبال ایجاد درگیری بین مردم و مسئولان است/سوال از رئیس جمهور بعد از تعطیلات در دستور کار قرار خواهد گرفت

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه آمریکا به دنبال ایجاد درگیری بین مردم و مسئولان است، گفت: بیان شفاف مسائل و تصمیمات توسط رئیس‌جمهور در این شرایط به همدلی کمک می‌کند. یه گزارش قلم پرس، مسعود پزشکیان، در خصوص طرح سوال از رئیس‌جمهور، گفت: مجلس هفته بعد جلسه علنی نخواهد داشت لذا سوال از رئیس جمهور […]

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه آمریکا به دنبال ایجاد درگیری بین مردم و مسئولان است، گفت: بیان شفاف مسائل و تصمیمات توسط رئیس‌جمهور در این شرایط به همدلی کمک می‌کند.

یه گزارش قلم پرس، مسعود پزشکیان، در خصوص طرح سوال از رئیس‌جمهور، گفت: مجلس هفته بعد جلسه علنی نخواهد داشت لذا سوال از رئیس جمهور در دو هفته کاری بعد از تعطیلات در دستور کار قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در توضیح سوال از رئیس‌جمهور و برخی اظهارنظرها مبنی بر سیاسی بودن این سوال، تصریح کرد: با توجه به شرایط اخیر کشور، رئیس جمهور باید زودتر از این در مجلس حاضر می‌شد و شفاف برای مردم و نمایندگان مسائل را آن گونه که هست مطرح می‌کردند.

وی افزود: در بسیاری از مسائل و مشکلات تنها یک نفر مقصر نیست، در واقع مجموعه‌ دولت، مجلس، قوه قضاییه و دیگر ارگان‌ها در بروز مشکلات سهیم هستند، آقای روحانی هم باید ضمن حضور در صحن به تمامی مسائل اشاره کند و همه تصمیماتی هم که اتخاذ شده را تشریح کنند.

پزشکیان یادآور شد: با توجه به تصمیمات و سیاست‌های اتخاذ شده به این سادگی مشکلات اجتماعی و اقتصادی حل و فصل نمی‌شود، ما در حال جنگیم، آمریکا هم همه تلاش خود را به کار بسته که مردم و مسئولان را به جان هم بیندازد. لذا به جای انداختن تقصیر به دوش یکدیگر باید با هم تلاش کنیم تا مشکلات مرتفع شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: ضرورت همدلی و همراهی ایجاب می‌کند که گناهان را به گردن یکدیگر نیندازیم، در چنین وضعیتی مصلحت بیان شفاف وقایع و تصمیمات است./

منبع: خبرگزاری خانه‌ملت