آمریکایی ها قصد ایجاد مزاحمت برای فروش، صادرات و واردات ایران دارند
آمریکایی ها قصد ایجاد مزاحمت برای فروش، صادرات و واردات ایران دارند

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سال گذشته حدود یک هزار و دویست میلیارد تومان به منظور تسهیلات پرداختی توسط کمیته امداد در نظر گرفته شده بود در لایحه بودجه سال ۹۸ این رقم با رشد چند برابری به ۴هزار میلیارد تومان رسیده است. به گزارش قلم پرس،  علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که به استان […]

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سال گذشته حدود یک هزار و دویست میلیارد تومان به منظور تسهیلات پرداختی توسط کمیته امداد در نظر گرفته شده بود در لایحه بودجه سال ۹۸ این رقم با رشد چند برابری به ۴هزار میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش قلم پرس،  علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که به استان آذربایجان شرقی سفر کرده، صبح امروز در حاشیه همایش نیمکت‌های سوخته در جمع خبرنگاران، گفت: آمریکایی‌هایی در تحریم‌های اعمالی قصد دارند که فشارهایی وارد کنند که ناجوانمردانه است، به دلیل ارتباطاتی که با برخی کشورها دارند قصد ایجاد مزاحمت برای فروش، صادرات و واردات ایران دارند و راه‌هایی برای حل مشکلات فعلی معیشتی از طرف دولت و مجلسدر حال پیگیری است.

رئیس قوه مقننه با اشاره به اینکه برای برطرف کردن برخی از مشکلات در لایحه بودجه مواردی در نظر گرفته شده است، ادامه داد: وام‌های ارزان قیمتی برای اشتغال جوانان در تبصره ۱۹ آورده شده و در زمینه ایجاد اشتغال توسط کمیته امداد نیز مواردی در نظر گرفته شده تا افراد تحت پوشش با کرامت زندگی کنند.

وی با بیان اینکه سال گذشته حدود یک هزار و دویست میلیارد تومان به منظور تسهیلات پرداختی توسط کمیته امداد در نظر گرفته شده بود در لایحه بودجه سال ۹۸ این رقم با رشد چند برابری به ۴هزار میلیارد تومان رسیده است، تصریح کرد: بسیج نیز در زمینه اشتغال زایی فعالیت‌هایی دارد که از آن حمایت می‌کنیم و اینگونه اقدامات می‌تواند مفید باشد.

دکتر لاریجانی با اشاره به اینکه با توجه به مشکلات موجود در زمینه آب کشور اجرای طرح‌ها و سیستم‌های آبیاری نوین مورد حمایت قرار می‌گیرند، ادامه داد: روش‌های نوینی در کشاورزی به صورت گلخانه‌ای وجود دارد که باید ترویج داده شوند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: تکنولوژی‌های نویی که جوانان بتوانند در آن  زمینه فعالیت کنند مورد حمایت قرار می‌گیرند.