آماده‌باش کامل نیروهای خدمات شهری تبریز برای مقابله با حوادث احتمالی وقوع سیلاب
آماده‌باش کامل نیروهای خدمات شهری تبریز برای مقابله با حوادث احتمالی وقوع سیلاب
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز گفت: همزمان با پیش بینی هواشناسی و بارش شدید باران و احتمال وقوع سیلاب، اکیپ های خدمات شهری مناطق دهگانه برای رفع آبگرفتگی های احتمالی و هدایت آب های سطحی در آماده باش کامل هستند.

به گزارش قلم پرس، جواد صدیقی با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی و شدت بارش باران، نیروهای خدمات شهری تبریز در کمترین زمان ممکن با حضور در برخی نقاط که امکان آبگرفتگی وجود دارد نسبت به رفع آبگرفتگی اقدام می کنند.

وی افزود: با تلاش همکاران و کارگران زحمتکش خدمات شهری و حضور به‌موقع آنان در نقاط حساس مشکل تردد و آبگرفتگی ها در برخی نقاط در کمترین زمان ممکن رفع می شود.

صدیقی گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر شروع بارندگی ها و احتمال وقوع سیلاب، نیروهای خدمات شهری به صورت آماده باش هستند تا در صورت بروز آبگرفتگی در معابر اقدام به رفع آن کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز عنوان کرد: در زمان بارش شدید باران مقدار زیادی روان‌آب در مدت زمان کوتاه در مسیل ها و کانال ها جاری می شود به همین دلیل هدایت آب های سطحی در مواقع بارش شدید باران دارای اهمیت بالایی است و نیروهای خدمات شهری در این مدت زمان با تمام توان نسبت به هدایت آب های سطحی اقدام می کنند.