آسفالت‌ریزی ۴۵۰ تنی خیابان ۱۷ متری مارالان
آسفالت‌ریزی ۴۵۰ تنی خیابان ۱۷ متری مارالان

شهردار منطقه ۳ تبریز به همراه عضو شورای اسلامی شهر تبریز از عملیات آسفالت‌ریزی خیابان ۱۷ متری در انتهای مارالان بازدید و با اهالی حاضر در محل، در خصوص حل مشکلات و درخواست‌های آنها دیدار و گفتگو کردند. به گزارش قلم پرس، اکبر پورخردمند شهردار منطقه ۳ به همراه فریدون بابائی اقدم رئیس کمیسیون شهرسازی […]



شهردار منطقه ۳ تبریز به همراه عضو شورای اسلامی شهر تبریز از عملیات آسفالت‌ریزی خیابان ۱۷ متری در انتهای مارالان بازدید و با اهالی حاضر در محل، در خصوص حل مشکلات و درخواست‌های آنها دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش قلم پرس، اکبر پورخردمند شهردار منطقه ۳ به همراه فریدون بابائی اقدم رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر ضمن بازدید از عملیات آسفالت‌ریزی و وضعیت کوچه‌های تابعه این خیابان، خبر از بهسازی و ترمیم آب‌روهای امتداد این خیابان داد و گفت: بعد از اتصال کامل فاضلاب منازل و مغازه‌های خیابان به شبکه فاضلاب شهری، آب‌روهای حاشیه ادامه خیابان ۱۷ متری در ضلع شمالی به شکل اساسی نوسازی و بهسازی خواهد شد.
شهردار منطقه ۳، طول خیابان کوثر را ۲۳۰ متر و عرض آن را ۱۷ متر اعلام کرد و افزود: این خیابان با ۴۵۰ تن آسفالت به شکل اساسی با دستگاه آسفالت‌ریز فینیشر آسفالت‌ریزی شد.
پورخردمند ادامه داد: آسفالت و آب‌روهای کوچه‌های فرعی خیابان ۱۷ متری نیز نیاز به بهسازی دارد که بعد از اتمام عملیات آسفالت‌ریزی اجرا خواهد شد.
این خیابان، ترافیک خیابان‌ها و محلات مختلف منطقه مارالان از جمله خیابان زمزم و کوی ۲۰ متری را به اتوبان شهید کسائی هدایت می‌کند.