آزمون اختبار متقاضیان سردفتری دفاتر طلاق استان‌های فارس، هرمزگان، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد
آزمون اختبار متقاضیان سردفتری دفاتر طلاق استان‌های فارس، هرمزگان، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد

خبرگزاری میزان – آزمون اختبار متقاضیان سردفتری طلاق استان‌های فارس، هرمزگان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد با حضور ۸۲ نفر از متقاضیان در محل کانون سردفتران و دفتریاران استان فارس در حال برگزاری است. مراسم اختبار متقاضیان دفاتر طلاق استان‌های فارس، هرمزگان، بوشهر و کهکیلویه و بویر احمد به مدت ۲ روز در محل کانون […]

خبرگزاری میزان – آزمون اختبار متقاضیان سردفتری طلاق استان‌های فارس، هرمزگان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد با حضور ۸۲ نفر از متقاضیان در محل کانون سردفتران و دفتریاران استان فارس در حال برگزاری است.

مراسم اختبار متقاضیان دفاتر طلاق استان‌های فارس، هرمزگان، بوشهر و کهکیلویه و بویر احمد به مدت ۲ روز در محل کانون سردفتران و دفتریاران دفاتر اسناد رسمی فارس در حال برگزاری است.

در این آزمون اختبار ۸۲ نفر از متقاضیان آزمون سردفتری دفاتر رسمی طلاق که ۴۵ نفر از آنان از استان فارس، ۱۵ نفر از هرمزگان، ۱۳ نفر مربوط به استان بوشهر و ۹ نفر از کهگیلویه و بویر احمد حضور دارند و این آزمون در روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه پنجم و ششم خردادماه سال جاری در دو نوبت صبح و عصر در حال برگزاری است.

در همین ارتباط سید مهدی هاشمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس و احدی از اعضای هیأت اختبار ضمن اشاره به برگزاری مطلوب این آزمون ابراز داشت: جایگاه ارزشمند دفاتر رسمی ازدواج و طلاق در تحکیم بنیان و حفظ کیان نهاد مقدس خانواده ایجاب می‌نماید سران دفاتر ازدواج و طلاق ضمن آشنایی به شرع مقدس اسلام و احاطه کامل به قوانین و مقررات و با بهره گیری از تجارب خود در راستای تعالیم ارزشمند اسلامی گام‌های قابل قبولی در ادامه زندگی مشترک زوجین بردارند.

وی ایفای نقش ارشادی در سران دفاتر ازدواج و طلاق را به جهت ایجاد صلح و سازش مهم‌ترین مؤلفه تصدی این منصب برشمرد و افزود: با التفات به اینکه متصدیان منصب سردفتری ازدواج و طلاق اکثراً افراد آشنا به شرع و قوانین و نظامات تابعه آن می‌باشند حرکت در مسیر صلح و سازش بین زوجین هم راستا با تعالیم دینی و مهمترین مؤلفه در دفاع از حریم ارزشمند خانواده محسوب می‌گردد و روحیه ارشادی سران دفاتر به جهت حل اختلافات و ایجاد صلح و سازش مورد توجه می‌باشد.

انتهای پیام/