آزادی ۱۸ مددجوی جرایم غیر عمد زندان‌های استان کرمان
آزادی ۱۸ مددجوی جرایم غیر عمد زندان‌های استان کرمان

خبرگزاری میزان – یدالله رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: زمینه آزادی ۱۸ مددجویی جرایم غیرعمد زندان‌های استان کرمان به مناسبت عید فطر فراهم شده است و این تعداد زندانی با پرداخت مبلغ ۱۴ میلیارد و ۹۰۶ میلیون ریال آزاد و به آغوش گرم خانواده باز می‌گردند. وی ادامه داد: کل مبلغ بدهی این تعداد […]

خبرگزاری میزان – یدالله رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: زمینه آزادی ۱۸ مددجویی جرایم غیرعمد زندان‌های استان کرمان به مناسبت عید فطر فراهم شده است و این تعداد زندانی با پرداخت مبلغ ۱۴ میلیارد و ۹۰۶ میلیون ریال آزاد و به آغوش گرم خانواده باز می‌گردند.

وی ادامه داد: کل مبلغ بدهی این تعداد از مددجویان بیش از ۲۰۳ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال بوده که با تلاش مددکاران و نمایندگان ستاد دیه در جلسات صلح و سازش در سطح زندان‌های استان مبلغ ۱۸۶ میلیارد و ۱۰۸ میلیون ریال از شکات تخفیف و گذشت اخذ وهمچنین این مددجویان بخشی از مبلغ بدهی خود را به صورت توان پرداخت و یا اعسار تامین کردند.

رئیس هیات امنای ستاد دیه استان کرمان تصریح کرد: این میزان کمک از محل کمک‌های مردمی، خیران، ستاد دیه استان، پرداخت‌های ستاد دیه کشور و تسهیلات قرض الحسنه بانک‌های عامل تامین شده است.

موحد یادآور شد: در ماه مبارک رمضان امسال همچنین زمینه آزادی ۳۳ مددجوی جرایم غیرعمد با پرداخت چهار میلیارد و ۶۳۲ میلیون و ۵۵۹ هزار ریال فراهم شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در حال حاضر تعداد ۱۵۰ مددجوی جرایم غیر عمد در سطح زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند که برای آزادی این تعداد ۱۴ میلیارد تومان نیاز است.

انتهای پیام/