آذربایجان‌شرقی رتبه اول در سرمایه گذاری صنعتی/ افزایش ظرفیت تولید در پیستون‌سازی ایران
آذربایجان‌شرقی رتبه اول در سرمایه گذاری صنعتی/ افزایش ظرفیت تولید در پیستون‌سازی ایران

[ad_1] رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی از افزایش دو برابری ظرفیت تولید در پیستون‌سازی ایران تا دو سال آینده خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، صابر پرنیان ظهر امروز در حاشیه بازدید از شرکت پیستون‌سازی ایران با اشاره به اهمیت تکمیل فاز توسعه شرکت پیستون‌سازی ایران تا دو سال آینده، اظهار کرد: تا […]

[ad_1]


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی از افزایش دو برابری ظرفیت تولید در پیستون‌سازی ایران تا دو سال آینده خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، صابر پرنیان ظهر امروز در حاشیه بازدید از شرکت پیستون‌سازی ایران با اشاره به اهمیت تکمیل فاز توسعه شرکت پیستون‌سازی ایران تا دو سال آینده، اظهار کرد: تا دو سال آینده ظرفیت این شرکت صنعتی با تولید ۱۰ میلیون قطعه درسال به دو برابر افزایش خواهد یافت.

وی افزود: با بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت پیستون‌سازی ایران برای ۲۵۰ نفر فرصت شغلی جدید ایجاد خواهد شد یعنی به عبارتی میزان اشتغال‌زایی از ۷۵۰ به هزار نفر خواهد رسید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان در حوزه‌های مختلف اقتصادی اشاره کرد و گفت: آذربایجان‌شرقی رتبه اول علاقه‌مندی به سرمایه‌گذاری صنعتی را دارد که این موضوع ظرفیت خوبی برای استان است.

افتتاح بزرگترین پروژه زیرساخت صنعتی کشور در آذربایجان‌شرقی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه در طرح‌های صنعتی در حال اجرا رتبه اول کشور را داریم، یادآور شد: یک‌هزار و ۸۰۰ طرح صنعتی در حال اجرا در استان وجود دارد که با اتمام این پروژه‌ها پیش‌بینی می‌شود در حوزه صنعت برای ۲۰ هزار نفر به صورت مستقیم شغل جدید ایجاد شود که در این زمینه ۴۳ هزار میلیارد تومان سرمایه برای این پروژه‌ها نیاز است.

انتهای پیام/س


[ad_2]