آذربایجان‌شرقی استان برتر در رشته دوچرخه‌سواری در سطح کشور مطرح است
آذربایجان‌شرقی استان برتر در رشته دوچرخه‌سواری در سطح کشور مطرح است
بهتاج گفت: تور ایران - آذربایجان نقشی اساسی در پیشرفت دوچرخه‌سواری استان داشته است، تا امروز آذربایجان‌شرقی به عنوان استان برتر در رشته دوچرخه‌سواری در سطح کشور مطرح شود.

به گزارش قلم پرس، مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی به مناسبت آغاز سی و چهارمین دوره توره دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان پیامی صادر کرد که به شرح زیر است:

تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان امسال در حالی سی و چهارمین دوره برگزاری متوالی خود را تجربه خواهد کرد که با افتخار همانند یک انسان مراحل رشد و پیشرفت خود را سپری نموده و اکنون به جوانی برومند تبدیل شده است.

برای رشد و بالندگی این جوان برومند چه زحماتی که مسوولین و ورزش دوستان آذربایجان‌شرقی نکشیده‌‌اند تا امروز پس از سال‌ها با نکوداشت یاد مرحوم گهرخانی سی و چهارمین دوره برگزاری تور دوچرخه‌سواری ایران -آذربایجان را گرامی بداریم. مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان امسال نیز با تمام توان و امکانات برای برگزاری هرچه بهتر تور سی و چهارم بسیج شده است تا از پتانسیل و ظرفیت‌های عظیم ورزشی، گردشگری و فرهنگی نهایت استفاده را ببرد.

تور ایران – آذربایجان نقشی اساسی در پیشرفت دوچرخه‌سواری استان داشته است، تا امروز آذربایجان‌شرقی به عنوان استان برتر در رشته دوچرخه‌سواری در سطح کشور مطرح شود.

اینجانب ضمن خوش آمدگویی خدمت تمامی تیم‌های حاضر برای ورزشکاران و اعضای کادرفنی تیم ها آرزوی کامیابی و سلامتی دارم، انشاء‌ا… که میزبان خوبی برای کاروان‌های ورزشی شرکت کننده در سی و چهارمین دوره تور دوچرخه سواری ایران- آذربایجان باشیم.