آخرین اخبار از وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز
آخرین اخبار از وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز

آخرین خبرها از روند آماده‌سازی ورزشگاه یادگار امام (ره) حاکی از آن است که زمان بهره‌برداری از چمن ورزشگاه بار دیگر به تعویق افتاد. به گزارش ایسنا، در حالی که قرار بود چمن جدید ورزشگاه یادگار امام (ره) تا روز ۲۹ مهر ماه برای بازی تراکتورسازی و فولاد خوزستان آماده شود و این بازی در […]

آخرین خبرها از روند آماده‌سازی ورزشگاه یادگار امام (ره) حاکی از آن است که زمان بهره‌برداری از چمن ورزشگاه بار دیگر به تعویق افتاد.

به گزارش ایسنا، در حالی که قرار بود چمن جدید ورزشگاه یادگار امام (ره) تا روز ۲۹ مهر ماه برای بازی تراکتورسازی و فولاد خوزستان آماده شود و این بازی در چارچوب هفته نهم لیگ برتر، به عنوان افتتاحیه این چمن تلقی شود، اما مدیران استانی باز هم از تعویق بهره‌برداری از چمن خبر دادند.

 جلوگیری از مصدومیت بازیکنان و موافقت قلعه‌نویی

دلیل این تعویق دوباره بهره‌برداری از ورزشگاه یادگار امام (ره)، نیاز به تقویت چمن و جلوگیری از مصدومیت احتمالی بازیکنان عنوان شده است.

به نظر می‌رسد امیر قلعه‌نویی نیز با این تعویق موافقت کرده و رضایت داده تا از هفته یازدهم در این ورزشگاه به میدان بروند و ماشین‌سازی هم در هفته دهم در ورزشگاه دیگری به میدان می رود.

 پیمانکار، خسارت های لازم را می‌پردازد

نماینده شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان در استان، از تکمیل چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) در دو هفته آتی خبر داد و تاکید کرد که پیمانکار به دلیل تأخیر در تحویل به موقع چمن ورزشگاه، خسارت های لازم را پرداخت می کند.

 در این بازدید شاهین درستکار نماینده شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان در استان دلیل نرسیدن چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز را زمان بر بودن بازکاشت و باز پروری چمن دانست و تاکید کرد که ما در این ورزشگاه از آخرین متد دنیا برای زیر سازی چمن استفاده کردیم و  برای برطرف کردن اشکالات فنی  و جلوگیری از احتمال مصدومیت بازیکنان باید تا دو هفته در روی این چمن فوتبال برگزار نشود.

 وی همچنین تکمیل چمن ورزشگاه یادگار امام(ره)تبریز در ۱۰ روز و نهایتا دو هفته آتی دانست.

 بازدید معاون سیاسی و امنیتی استاندار از روند آماده‌سازی چمن ورزشگاه

چندی پیش نیز سعید شبستری، معاون سیاسی و امنیتی استاندار به همراه جمشید نظمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان  از آخرین وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز مطلع شدند.

نظمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان  در بخشی از این بازدید با بیان اینکه متاسفانه پیمانکار این پروژه در موعد مقرر، موفق به تحویل چمن مناسب و استاندارد نشده است افزود: مدیریت ارشد استان تمامی اقدامات لازم را برای آماده سازی هرچه سریع تر چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) به کار گرفته و با پیمانکار نیز متناسب با اصول حقوقی و محتوای قرارداد رفتار خواهد کرد.

وی افزود: بنا به گفته پیمانکار، باید چمن ورزشگاه تا روز دهم مهر ماه آماده می شد و در روز بیست و چهارم پس از  انجام اقدامات لازم، امکان برگزاری بازی فراهم می شد که متاسفانه این مهم، محقق نشده و حداقل در ۱۰ روز و نهایتا تا دو هفته آتی آماده می شود.