آجرلو آمد، عباسی رفت / تغییر در تیم مدیریت تراکتورسازی
آجرلو آمد، عباسی رفت / تغییر در تیم مدیریت تراکتورسازی

در جلسه امروز هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تغییرات گسترده‌ای در مدیریت و هیات مدیره این باشگاه صورت گرفت. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، قرار بود جلسه هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز روز ۱۶ خرداد برگزار شود، اما به دلیل فرصت کم تیم تراکتورسازی برای آماده سازی در مسابقات لیگ برتر، یک روز […]

در جلسه امروز هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تغییرات گسترده‌ای در مدیریت و هیات مدیره این باشگاه صورت گرفت.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، قرار بود جلسه هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز روز ۱۶ خرداد برگزار شود، اما به دلیل فرصت کم تیم تراکتورسازی برای آماده سازی در مسابقات لیگ برتر، یک روز بعد از تمدید قرارداد امیر قلعه‌نویی با تیم تراکتورسازی، جلسه هیات مدیره این باشگاه برگزار شد.

تصمیمات جلسه هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز

در جلسه امروز هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی سعید عباسی از سمت مدیریت این باشگاه استعفا داد که با موافقت هیات مدیره، مصطفی آجرلو مدیر عامل جدید این باشگاه معرفی شد.

همچنین دارا غزنوی از اعضای هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی از سمت خود استعفا داده و مصطفی آجرلو به جای وی در هیات مدیره حضور خواهد داشت.

سعید عباسی مدیرعامل قبلی تراکتورسازی همچنان در هیات مدیره این باشگاه حضور خواهد داشت.

آجرلو علاوه بر مدیریت باشگاه، به عنوان سخنگو هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز انتخاب شده و تصمیمات هیات مدیره را به اطلاع خواهد رساند.

این در حالی بود که در جلسه قبلی هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز با ادامه مدیریت عباسی در باشگاه تراکتورسازی موافقت شده بود و قرار بود وی در فصل ۹۶-۹۵ نیز مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز باشد.

تصمیمات ناگهانی و غیر منتظره باشگاه تراکتورسازی در جلسه هیات مدیره این باشگاه آن هم بعد از تمدید قرارداد قلعه‌نویی باعث تعجب اهالی ورزش کشور شد.

آجرلو سابقه مدیریت باشگاه پاس تهران را داشته و قبلا هم جزو گزینه‌های مدیریت باشگاه تراکتورسازی بود.