آتش سوزی در لوله انتقال گاز شهری خیابان منجم/ موجب آتش سوزی و سوختگی سطحی ۳ نفر کارگر شد
آتش سوزی در لوله انتقال گاز شهری خیابان منجم/ موجب آتش سوزی و سوختگی سطحی ۳ نفر کارگر شد

حوالی ساعت ۱ بامداد امروز  به هنگام حفاری و در اثر بی احتیاطی، لوله انتقال گاز شهری دچار نشت و آتش سوزی شد. به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی،طی گزارشات شهروندان به سامانه ۱۲۵ و اعلام وقوع آتش سوزی در لوله انتقال گاز شهری در خیابان منجم، ستاد فرماندهی سازمان گروه حریق […]

حوالی ساعت ۱ بامداد امروز  به هنگام حفاری و در اثر بی احتیاطی، لوله انتقال گاز شهری دچار نشت و آتش سوزی شد.

به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی،طی گزارشات شهروندان به سامانه ۱۲۵ و اعلام وقوع آتش سوزی در لوله انتقال گاز شهری در خیابان منجم، ستاد فرماندهی سازمان گروه حریق ایستگاه شماره ۱۰ را جهت پیشگیری و اطفاء عازم محل حادثه کرد.

مطلبی مدیر روابط عمومی آتش نشانی با اعلام این خبر گفت: بامداد امروز کارگران پیمانکار شرکت گاز به هنگام حفاری با دژ بر، لوله انتقال گاز شهری دچار نشت و آتش سوزی شده بود که آتش نشانان ایستگاه ۱۰ گلستان با حضور به موقع اقدام به کنترل حریق و عدم سرایت آتش سوزی به ساختمان ها و درختان مجاور شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان با مشاهده شدت حریق، هر چه سریعتر درخواست حضور عوامل شرکت گاز در محل حادثه کرده و پس از قطع گاز از سوی عوامل شرکت گاز،آتش نشانان اقدام به کنترل و اطفاء کامل حریق کرده و سپس به ایستگاه مربوطه باز گشتند.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه در اثر این حادثه ۳ نفر از کارگران دچار سوختگی سطحی شده بودند که امیدواریم چندان جدی نباشد.