کارگاه «سواد رسانه ای»
کارگاه «سواد رسانه ای»

کارگاه «سواد رسانه ای» اولین کارگاه تخصصی «سواد رسانه ای» شهرداری منطقه ۲ و سازمان فرهنگی در سال جدید، با همکاری و مشارکت اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی برگزار شد. به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه دو تبریز، در این ورکشاپ آموزشی که به همت مدیریت فرهنگی منطقه ۲ و موسسه مردم نهاد […]



کارگاه «سواد رسانه ای»

اولین کارگاه تخصصی «سواد رسانه ای» شهرداری منطقه ۲ و سازمان فرهنگی در سال جدید، با همکاری و مشارکت اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه دو تبریز، در این ورکشاپ آموزشی که به همت مدیریت فرهنگی منطقه ۲ و موسسه مردم نهاد اندیشه نوین مانا، در خانه جوان ورزشگاه تختی برگزار شد جمعی از دانشجویان و جوانان با فرصت ها و آسیب های حضور در فضای مجازی و فعالیت در حوزه رسانه و برخی شگردهای بنگاههای خبری و رسانه ای جهان و ایران آشنا شدند.
محمدامین خوش نیت، مدرس این دوره با اشاره به نقش و اهمیت رسانه های نوین در عصر جدید به برخی از شگردها، رویکردها و راهبردهای رسانه ای، با نمایش برخی نمونه های واقعی پرداخت و خانواده ها و نسل جوان امروزی را به تدبر و تفکر در پیام های دریافتی و راستی آزمایی اخبار و اطلاعات رسیده فراخواند.
 وی لازمه حضور آگاهانه در فضای رسانه ای امروز را داشتن سواد رسانه ای، مطالعه و تحقیق پیرامون رسانه های دیجیتال دانست.
گفتنی است کارگاههای سواد رسانه ای، با برنامه ریزی های سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز، ماهانه به صورت مرتب در شهرداری منطقه دو برگزار می شود.