مشکل اساسی سیستم اداری، بی‌توجهی به مخاطبان و مراجعان است
مشکل اساسی سیستم اداری، بی‌توجهی به مخاطبان و مراجعان است

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مشکل اساسی سیستم اداری، بی‌توجهی به مخاطبان و مراجعان است که موجب نارضایتی می‌شود، گفت: رضایت مخاطبان یک اصل بوده و به راحتی قابل دسترسی است. به گزارش قلم پرس،از تبریز، عابدین خرم ظهر امروز در همایش مدیران حراست‌های تابعه استانداری آذربایجان شرقی شامل فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و شهرداری‌ها، با […]



استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مشکل اساسی سیستم اداری، بی‌توجهی به مخاطبان و مراجعان است که موجب نارضایتی می‌شود، گفت: رضایت مخاطبان یک اصل بوده و به راحتی قابل دسترسی است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، عابدین خرم ظهر امروز در همایش مدیران حراست‌های تابعه استانداری آذربایجان شرقی شامل فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و شهرداری‌ها، با حضور استاندار و معاون مرکز حراست وزارت کشور در تبریز با تأکید بر اینکه حراست‌ها باید به‌عنوان یک ضرورت جدی، سازمان خود را رصد و پایش کنند، اظهار کرد: برخی مسائل و اتفاقات کوچک که ظاهراً بسیار کم‌اهمیت هستند می‌توانند با موج‌سواری دشمنان تبدیل به شرایط فوق‌العاده واگر به‌موقع کنترل نشوند تبدیل به مسأله امنیتی شوند.

وی تصریح کرد: مدیران حراست باید در شناسایی مسائل درون‌سازمانی دقیق بوده و با آموزش، شناخت، هماهنگی و همکاری، پیشگیری و تذکر به موقع، جلوی اتفاقات احتمالی را بگیرند.

خرم بابیان اینکه وظیفه اصلی حراست هر سازمان، صیانت از دارایی‌های معنوی آن است، افزود: حیثیت و کرامت افراد برای ما خیلی مهم است و دارایی معنوی قابل ارزش‌گذاری نیست.

وی گفت: مدیران حراست برای حفظ امکانات مادی سازمان هم باید برنامه و طرح حفاظتی فعال داشته باشند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مشکل اساسی سیستم اداری، بی‌توجهی به مخاطبان و مراجعان است که موجب نارضایتی می‌شود، افزود: رضایت مخاطبان یک اصل بوده و به راحتی قابل دسترسی است.

وی در پایان متذکر شد: حراست ها باید امین سازمان باشند و با امین بودن مورد اعتماد قرار می‌گیرند.

مدیران و کارشناسان حراست باید موانع سلب اعتماد مردم به مدیران و دستگاه‌های دولتی را شناسایی کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این همایش حراست‌ها را چشم بینا و گوش شنوای سازمان‌ها عنوان کرد و گفت: حراست ها باید محرم اسرار سازمان باشند و ارتباط صمیمی بین کارکنان ایجاد کنند و از وقوع تخلف و تنش جلوگیری کنند.

تراب محمدی ادامه داد: مدیران و کارشناسان حراست باید موانع سلب اعتماد مردم به مدیران و دستگاه‌های دولتی راشناسایی کرده و موانع را به حداقل رسانده و اعتماد را با کارشناسی دقیق به مردم برگردانند.

وی همچنین با تاکید برنقش آموزش در راستای ارتقای سلامت اداری، خواستار به اشتراک گذاری تجربیات کارشناسان موفق این حوزه با همدیگر شد.

احمد مرادی، معاون مرکز حراست وزارت کشور هم در این همایش به طرح مباحث آموزشی درخصوص اصول حاکم بر انجام مأموریت‌های حراست و بایدها و نبایدهای این حوزه پرداخت.

انتهای پیام/