رضایت‌مندی شهروندان سرمایه و تکیه گاهی برای شهرداری است
رضایت‌مندی شهروندان سرمایه و تکیه گاهی برای شهرداری است

رضایت‌مندی شهروندان سرمایه و تکیه گاهی برای شهرداری است رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: رضایتمندی شهروندان سرمایه و تکیه گاهی برای شهرداری است که در همین راستا تلاش شود تکریم ارباب رجوع در اولویت امور قرار گیرد. به گزارش قلم پرس، غلامرضا احمدی در بازدید از واحدهای اداری شهرداری منطقه ۳ با تاکید بر […]



رضایت‌مندی شهروندان سرمایه و تکیه گاهی برای شهرداری است

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: رضایتمندی شهروندان سرمایه و تکیه گاهی برای شهرداری است که در همین راستا تلاش شود تکریم ارباب رجوع در اولویت امور قرار گیرد.

به گزارش قلم پرس، غلامرضا احمدی در بازدید از واحدهای اداری شهرداری منطقه ۳ با تاکید بر اینکه مدیران شهری رضایتمندی شهروندان را در اولویت کارهایشان قرار دهند گفت: وضع موجود تبریز اگر چه نسبت به سایر شهرها مقبول است اما باید به وضعیت  مطلوب شهروندان تبدیل شود؛ ضمن اینکه انسجام و وحدت رویه در مدیریت شهری با همدلی و هم افزایی شورای اسلامی شهر به پویایی و نشاط شهر کمک می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه خدمات سانی به مردم باید در شان آنان باشد، اظهار کرد: مدیران حوزه شهری تمام اندیشه و عمل خود را برای تسهیل در امور شهروندان و پویایی شهر، توجه به محرومیت زدایی مناطق حاشیه شهر، کاهش ترافیک، توسعه مباحث فرهنگی، مذهبی و اجتماعی و دیگر وظایف محوله معطوف کنند.

وی با تاکید بر اینکه آرامش و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری، زمینه انجام کارها و خدمات بزرگ را مهیا می‌کند، عنوان کرد: برای توسعه همه جانبه کلانشهر تبریز ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت شهروندان برای ارائه هر گونه کمک به مدیریت شهری بیش از گذشته نیاز است.